poniedziałek, 11 grudnia 2017

Była taka potrzeba... (notka z Onetu)

    Tak oto na blogu Onetu, informowałam moich czytelników o zmianach. Chcę również poinformować tutejszych czytelników, że na tym blogu będą pojawiały się również notatki przeniesione z Onetu. 

    Szkoda mi było pewnych notek, by ot tak sobie zniknęły z Interii, bo naprawdę są wartościowe, zresztą sami się przekonacie...

INFORMACJA ostatnia

Jest taka informacja: 

 

Informację tę dostałam od mojej blogowej przyjaciółki Anulki i tak jej napisałam:
- Jak to, to już całkiem blog zniknie wraz ze swoją zawartością? Okropność! Tyle lat człowiek blog pucował i nadawał mu charakteru, a teraz ot tak sobie ma wszystko zniknąć?! To jest niepoważne traktowanie ludzi, którzy na tej platformie mają założone blogi. Będę teraz musiała przenieść takie co wartościowsze posty na Bloggera. Tyle pracy, aż strach pomyśleć. Jestem bardzo zbulwersowana!!

A ja chyba takiej wiadomości nie dostałam, ale może jeszcze dojdzie, albo po prostu przez omyłkę ją z poczty wyrzuciłam. Tak teraz sobie myślę, że mogłam z Bloggera nie przenosić się z powrotem na Onet. I jak to, tak bez żadnego wyjaśnienia Onet napisał, skandal!! 


Ania wraz z Ultrą zaproponowały mi bym przeniosła, eksportowała wszystkie treści wraz ze zdjęciami na WordPressa. Po przespaniu się z tym problemem, doszłam do wniosku, że nie ma sensu, w moim przypadku takie eksportowanie. Przecież ja i tak zakończyłam na Onecie swoją działalność wcześniej. 

Zaprzestanę już tego „skakania” po różnych platformach i zostanę tylko na Bloggerze. Z tego bloga przeniosę tylko takie co wartościowsze notki na Bloggera. A jest tego troszku, bo prawie 1 tys. notek +200 szkiców, ale co tam – pomału dam radę.
Dlatego chcę poinformować wszystkich czytelników, którzy ulubili sobie mojego bloga, że teraz wszystko (no prawie wszystko) znajdziecie na Bloggerze pod tym adresem, tylko nie od razu, oczywiście:

http://jaga-babciaradzico.blogspot.com/



Pozdrawiam serdecznie.
P.S.
Zawszę będę starała się dołączyć linka tej notki, do notki przeniesionej z Onetu (o ile nie zapomnę :)))

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Super, że tu jesteście - bardzo mnie to cieszy, a serce me - wyskoczyć chce! Z radości - oczywiście :)

Sposób komentowania:
Wybrać-Nazwa Adres URL
Wpisać nazwę w pierwszym okienku
Adres URL w drugim - czyli adres bloga.
Anonimowi- nazwę proszę pisać w komentarzu.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Obserwatorzy

Witam wszystkich i piszę jak się sprawy mają ...

" Żyje się tylko raz. A jeżeli żyje się dobrze, ten raz wystarczy ".
B.Franklin

... i to jest moje motto życiowe. A żyję, niech pomyślę ... o rany, to minęło już pół wieku, czyli jam wiekowa babcia!
Nie tylko jam wiekowa, ale i szczęśliwa babcia, bo mam dwoje wnucząt, które chcą żeby babcia coś dobrego do zjedzenia im zrobiła ... "u babci jest słodko, dom pachnie szarlotką" ...
Znakiem moim zodiakalnym jest Bliźniak, choć w życiu jestem jedynakiem.
Moi drodzy, myślę, że na tym blogu znajdziecie wiele ciekawych i interesujących rzeczy - przecież po to go założyłam, żeby dzielić się z Wami tym co wiem. Jednocześnie zaznaczam, że nie wszystko o czym tu napiszę, zostało przez mnie ugotowane, sprawdzone. Jeśli się zdecydujecie na jakąś potrawę, to na własne ryzyko - niestety.Ja staram się poddać pomysł, który sama prędzej czy później też wypraktykuję, i podzielę się z Wami moimi uwagami.Tak samo i wy możecie swoje uwagi wpisywać, będą mile widziane. WIĘC GOTUJMY RAZEM !!! Jak pożyję jeszcze z pół wieku, to może damy radę -:)